Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Συνέντευξη διευθυντών Β/θμιας εκπαίδευσης

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010
Απόγευμα ώρα 6η μετά μεσημβρίαν.
Σταθμός Νεραντζιώτισα. Ατμόσφαιρα ήρεμη, ουρανός καθαρός, ελαφρό αεράκι φυσούσε και δρόσιζε απαλά.
Κίνηση μικρή, ο δρόμος προς το υπουργείο έρημος. Διάβηκα την πύλη ελέγχου αφού έδωσα το όνομα μου και κατευθύνθηκα προς (1ος όροφος γραφείο 1006). Δυό τρία πρωτευουσιάνικα τσοπανόσκυλα ξαπλωμένα με υποδέχθηκαν στην είσοδο του ΥΠΔΒΜΘ.
Τυπικός έλεγχος από το φρουρό με τις σύγχρονες τεχνολογίες και αργά -αργά ανέβηκα στο χώρο αναμονής. Να και το πηγαδάκι των υποψηφίων διευθυντών. Τυπικές χειραψίες αλληλογνωριμία, σχόλεια, κ.α.(αυτά θα'πρεπε να καταγράφονται, εκεί φαίνεται το προφίλ του καθενός μας και όχι πίσω από τα τυπικά μετρήσιμα μόρια ή την τυπική συνέντευξη).
Μετά 2.5 και πλέον ώρες αναμονής ήρθε και η σειρά μου.
Μετά από μια τυπική παρουσίαση του συμβουλίου επιλογής μου από τον πρόεδρο του, διάλεξα ένα φάκελο από μια εξάδα, προτίμησα την μέση, τον άνοιξα έδωσα τα αντίγραφα στην επιτροπή και πήρα τον φάκελο μου και αποσύρθηκα στο δωματιάκι δίπλα για να μελετήσω σε 10 λεπτά περίπου το θέμα μου και να το παρουσιάσω.
Το θέμα αρκετά σοβαρό, αλλά δεν είναι τις αρμοδιότητας των διευθυντών εκπαίδευσης ή των σχολείων.
Στο μέτρο που με αφορά απάντησα τεκμηριωμένα και με πολύ άνεση, αφού είχα και σχετική προσωπική εμπειρία. Δέχθηκα δύο ερωτήσεις από την επιτροπή, παιδαγωγικού ενδιαφέροντος και μάλλον άσχετες από το θέμα, δεδομένου οτι οι διευθυντές δεν έχουν καμιά αρμοδιότητα να κάνουν κάτι πάνω σ'αυτά που με ρώτησαν.
Με ευχαρίστησαν, μου ευχήθηκαν καλό καλοκαίρι τους αποχαιρέτησα και ήρεμος επέστρεψα στα καθημάς.
Εν αναμονή των αποτελεσμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια: